Medewerker Debiteurenbeheer
Administratief Medewerker Debiteurenbeheer
In het kort
Van Alem Schoonmaak heeft grote groei ambities! Wegens de al gerealiseerde groei zijn wij op zoek naar een gedreven en ervaren administratief medewerker debiteurenbeheer. In deze functie ben je medeverantwoordelijk voor de facturatie en het debiteurenbeheer binnen onze organisatie. Een hele verantwoordelijkheid! Schrikt jou dit niet af en ben jij een ambitieuze financial die de volgende stap in het bedrijfsleven wilt zetten? Lijkt het je leuk om samen met de afdeling financiële administratie grip te houden op de debiteuren? Lees dan snel verder.
Wie zijn wij?
Van Alem Schoonmaak is van oorsprong een Utrechts schoonmaakbedrijf, wij leveren schoonmaakdiensten en ondersteuning op facilitair gebied met een hoog serviceniveau. Persoonlijke benadering en een recht-door-zee-mentaliteit zijn de pijlers van onze omgang met collega’s, klanten en leveranciers. Kwaliteit en klant- en medewerkerstevredenheid staan bij ons voorop. Bij Van Alem Schoonmaak is méér dan schoon heel gewoon.
De functie
Wij zijn op zoek naar een medewerker debiteurbeheer die zich voornamelijk bezig gaat houden met facturatie en het optimaliseren van onze debiteurensaldi. Je staat veel in contact met collega’s m.b.t. opstellen van (extra) verkoopfacturen en staat klanten te woord over creditnota’s, openstaande facturen, betalingsachterstanden, betalingsregelingen en incassomaatregelen. Dat doe je op een manier wat onze klanten waarderen, klantgerichtheid staat voorop! Je komt bij een sterk groeiend bedrijf, waarbij je alle mogelijkheden krijgt om jezelf verder te ontwikkelen. Je gaat werken in een klein leuk team met korte communicatielijnen en een informele werksfeer. Je werkt samen met je collega’s mee aan het beheer van de totale administratie.
Taken en verantwoordelijkheden bestaan o.a. ook uit:
- Bijhouden van de mailbox;
- Inkomende en uitgaande telefonie;
- Facturatie verzorgen vanuit het verkoopboek. We voeren een projectadministratie;
- Je bent verantwoordelijk voor het beheren van alle openstaande debiteuren en zet indien nodig acties uit;
- Zorgdragen voor het tijdig versturen van betalingsherinneringen;
- Proactief analyse genereren en op basis hiervan acties uitzetten indien nodig;
- Ondersteunen bij de maandafsluiting;
- Ondersteuning bij Crediteurenbeheer en bankboekingen
Naast de afwisseling in je werk ervaar jij aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en er heerst een informele en prettige werksfeer. Geen dag is hetzelfde!
Dit ben jij
Iemand met mensenkennis en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Ondanks dat je van structuur houdt, voel jij je prettig in een snel veranderende, ad hoc omgeving en ben je stressbestendig. Je neemt initiatief, zet informatie gemakkelijk op papier en bent administratief vaardig. Jouw nauwkeurigheid is nodig om ervoor te zorgen dat de administratie op tijd in orde is.
Wij vragen
Afgeronde administratieve opleiding of aantoonbare ervaring op financieel gebied;
Je bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te kunnen werken.
Je hebt kennis van MS Office en boekhoud programma’s. Kennis van Nocore facilitair is een pré
Communicatief sterk in zowel Nederlands en Engels
Ons aanbod
Een leuke fulltime functie van 32-40 uur per week. Een prettige familiale werksfeer binnen een enthousiast team, wat elke dag gezellig samen luncht aan de grote eettafel.
Ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden naar financieel administratief medewerker of financial controller . Uitdagende en afwisselende werkzaamheden met gemotiveerde en prettige collega’s in een gezond, groeiend en no-nonsense bedrijf. Daarnaast natuurlijk een marktconform salaris, pensioenopbouw, 26 vakantiedagen en een eindejaarsuitkering.
Ben je enthousiast geworden bij het lezen van deze vacature?! Maak je interesse kenbaar door te solliciteren via het onderstaand sollicitatieformulier of door je motivatie en cv te mailen naar stefan@vanalemschoonm.wpengine.com